CUM COMAND?

Pentru a face o comandă urmează pașii de mai jos:

  • Adaugă produsele în coș. După fiecare adăugare de produs ești redirecționat către coșul de cumpărături unde ai posibilitatea să adaugi un cod de reducere, dacă este disponibil, sau poți merge direct către pagina de “finalizare comandă”.
  • În coșul de cumpărături poți modifica cantitatea unui produs. După fiecare modificare a cantității, coșul de cumpărături trebuie actualizat prin accesarea butonului “Actualizează coșul”.
  • În pagina de “finalizare comandă” îți poți crea un cont pentru a-l folosi mai târziu sau poți să îți introduci adresele de livrare si facturare ca vizitator. Pentru persoanele juridice (firme) trebuie bifată căsuța de “Persoană juridică” și introduse datele specifice.
  • Alege metoda de plată preferată și finalizează comanda

Deoarece există costuri fixe pentru fiecare comandă (procesare, manipulare, ambalaje), comanda minimă este de 20 lei (fără transport).

LIVRAREA

Livrăm exclusiv prin FanCourier la costul fix de 17 lei, iar comenzile plasate pe site, peste 90 lei beneficiază de transport gratuit. Prețul de transport poate să fie diferit dacă doriți livrare într-o zonă care se află în afara ariei de acoperire FanCourier. Km suplimentari implică cost adițional pentru transport, ce va fi comunicat telefonic. În cazul în care adresa de livrare este una cu KM exteriori, clientul va plăti contravaloarea transportului sau poate opta pentru ridicarea coletului din cel mai apropiat punct de livrare FanCourier. Dacă ați efectuat plata online, puteți opta pentru ridicarea personală de la sediul Thecon din Bulevardul Siderurgiștilor, nr.9, Bloc PS2, Galați. Veți fi contactat telefonic, în momentul în care produsele sunt pregătite, pentru a stabili de comun acord o ora de ridicare.

Comenzile plasate până la ora 14:00 sunt predate curierului în aceași zi, urmând a fi livrate a doua sau a treia zi lucrătoare. Cele plasate după 14:00 sunt predate în următoarea zi lucrătoare.

Timpul de livrare: în mod normal este de 1-2 zile lucrătoare, dar pot apărea întârzieri din motive obiective care în cele mai multe cazuri nu țin de noi.

Livrare Sâmbăta: la cerere putem oferi această opțiune fără cost suplimentar.

Nu ne asumăm raspunderea pentru produsele deteriorate sau distruse de catre transportator. Pentru coletele ce prezintă deteriorări la primirea prin curier, vă recomandăm să refuzați recepția lor. Coletul poate fi fotografiat și se poate întocmi un proces verbal împreună cu agentul curier, în care să fie menționată starea coletului în momentul livrării la dumneavoastră. Riscul de pierdere sau de deteriorare a coletului vă este transferat în momentul în care intrați în posesia fizica a coletului. Orice reclamație ulterioara nu va fi luată în considerare.

 

CUM PLĂTESC?

Oferim posibilitatea de plată prin următoarele metode:

  • Plata ramburs la primirea coletului 
  • Online cu card bancar prin EuPlătesc (Visa/Maestro/Mastercard).
  • În rate cu card de cumpărături, plăți procesate prin EuPlătesc. Mai multe detalii despre plata în rate și numărul de rate disponibile pentru fiecare bancă, găsiți în această pagină.

Daca ați ales metoda de plată " Online prin card bancar " este necesar să completați un formular cu informațiile despre cardul dumneavoastră în pagina securizată a procesatorului de plăți.

- Plățile cu carduri de credit/debit emise sub sigla Visa și MasterCard (Visa/Visa Electron și MasterCard/Maestro) se efectuează prin intermediul sistemului "3-D Secure" elaborat de organizațiile care asigură tranzacțiilor on-line același nivel de securitate ca cele realizate la bancomat sau în mediul fizic, la comerciant.

- "3-D Secure" asigură în primul rând ca nicio informație legată de cardul dumneavoastră nu este transferată sau stocată, la nici un moment de timp, pe serverele magazinului sau pe serverele procesatorului de plăți, aceste date fiind direct introduse în sistemele Visa si MasterCard.

Important de stiut! - Pentru plățile prin card bancar nu este perceput nici un comision!